Webapplicatie doorontwikkeling en support
Ook als een applicatie af lijkt, is het belangrijk dat deze goed onderhouden wordt om eventuele problemen te voorkomen. We blijven daarom jouw partner, ook ná de livegang. Is er dus iets mis en werkt iets niet zoals het moet doen? Dan geef je ons een belletje (ja, dat mag bij nood dus ook op zondagochtend) en we gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag.

Onze aanpak
Onze supportservice reikt verder dan de livegang.

Stap voor stap doorontwikkelen
Na de livegang breiden we jouw applicatie steeds verder uit, zodat je periodiek (iedere sprint) extra waarde kunt leveren aan de gebruikers. Zo hoef je niet te wachten op een grote release, maar evalueert de webapplicatie zich in kleine stapjes.

Software- en beveiligingsupdates
Software staat nooit stil. Updates zullen daarom altijd belangrijk zijn voor webapplicaties. Ook als een webapplicatie is opgeleverd blijven we daarom updates doorvoeren om de software te actualiseren. Ditzelfde geldt voor beveiligingsupdates.

Support, ook ná de oplevering
De samenwerking stopt niet na de oplevering van de webapplicatie. Werkt iets niet zoals je zou verwachten? Of komen er nieuwe ideeën naar voren? Met nieuwe wensen of problemen met je applicatie kun je altijd bij ons terecht!