Onze aanpak

Design van A tot Z.

Voorbereiding

Allereerst willen we jouw bedrijf zo goed mogelijk leren kennen. Tijdens een eerste gesprek maken we daarom kennis met elkaar en bespreken we uitgebreid alle eisen, wensen en designvoorkeuren. Zo hebben we grotendeels in kaart hoe de website of webshop moet worden. Eventueel kunnen we volgend hierop de customer journey in kaart brengen.

Wireframes

Vervolgens kijken we naar de functies van de website. Kleuren en design laten we nog achterwege en we focussen ons op de gebruikersinteractie en een logische opbouw. Hoe kunnen we de informatie zo aan elkaar puzzelen, dat het voor iedereen begrijpelijk is? Wat is een logische menustructuur? En hoe leiden we bezoekers naar de volgende stap?

Design

Ga je akkoord met de wireframes? Dan beginnen we met het visuele design. De website komt tot leven! Is je logo een tikkeltje verouderd? Dan kunnen we ook die meenemen in het proces. Omdat een website op elk apparaat moet werken, maken we deze responsive. Dat wil zeggen: geschikt voor desktop én mobiel. Dit nemen we dus ook mee in het ontwerp. Zo kunnen we volledig mobile first ontwerpen of alleen complexere pagina’s voor mobiel ontwerpen.

Optimaliseren

Wij geloven dat design zich moet blijven ontwikkelen en een website moet blijven groeien. Voor een betere conversie kunnen we met de analyse van Google Analytics data, mouse flow en heatmap-opnames nieuwe versies van pagina’s ontwikkelen. Deze kunnen we bijvoorbeeld met A/B testen vergelijken met de bestaande versie van pagina’s.